مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-15سياسي

حاشیه نگاری| جمعه، انتظار ناتمام و یک مهمان غریب و گمنام


آدینه، حکایت از انتظار و دلدادگی دارد و جمعه 24 آذر هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مردم قوچان میزبان یک لاله گمنام فاطمی شدند که پس از 41 سال دوری از وطن دوباره به خانه بازگشته و قرار است همچنان بی نشان در یکی از شهرهای خراسان رضوی آرام بگیرد.

-  خبرگزاری فارس، قوچان - مجید جعفری مقدم؛ بیشتر آدینه ها گره خورده است به منتظر بودن و انتظار برای فرج آخرین منجی عالم بشریت امام عصر(عج) و دلدادگی ها، و چه زیباست که صبح جمعه ای دیدگانت به ظهور مهدی موعود منور شود.

این روایت همه جمعه هاست، اما این جمعه کمی متفاوت بوده و حال و هوای شهر قوچان و حتی آدم هایش در کنار آن دل تنگی و انتظار برای امام زمان ارواحنا له الفدا فرق دارد چون همه خود را مهیا می کنند تا یک میزبانی از یک میهمان خاص را انجام دهند.

شاید در ابتدا این در ذهن به وجود آید که این میهمان خاص وزیر، وکیل، مقام مسؤول کشوری یا لشکری باشد که همه در تکاپوی استقبال درآمده اند اما این میهمان خاص کسی است که همه مسئولین کشوری و لشکری صندلی و جایگاه خود را مدیون او هستند و باید قدردانش باشند.

رسم بر این بوده وقتی کسی خود را مهیای استقبال و میزبانی از یک میهمان می کند باید بهترین جامه ها و لباس هایش را بر تن کند اما امروز همه شهر یکدست سیاه پوش شده است و حتی لباس های بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نگاری| جمعه، انتظار ناتمام و یک مهمان غریب و گمنام

حاشیه نگاری| جمعه، انتظار ناتمام و یک مهمان غریب و گمنام